Opptak for sesongen 2024/2025

Sentrum Volleyballklubb er klare for innendørssesongen ’24/’25!

Vi er en klubb med engasjement og lidenskap for volleyball som holder til midt i hjertet av Oslo. Hos oss tror vi på at det å ha det gøy på treninger og kamper er det viktige, samt også er veien til suksess 🙌🏼

Vi kjører prøvetreninger fra rundt August av, og vi anbefaler DEG å slide inn i DM-en til noen på laget om du er interessert 🏐 (Du finner de fleste via vår IG @sentrumvbk)

Damer – 5. divisjon:
D1 har treningstilbud en gang i uken. Passer best for de som har spilt tidligere og fortsatt ønsker å holde på med volleyball. Laget har nettopp fått med en ny trener og er i gang med å bygge opp grunnlaget for den kommende sesongen!

Herrer – 5. divisjon:
H1: En kompisgjeng som har sin første sesong som lag, med ambisjoner om å spille god volleyball, i tillegg til å ha det gøy sammen.
Dagens lagspillere er både engasjerte og interesserte i volleyball, og i å utvikle seg både individuelt og som lag. Vi har som ambisjon å bygge kvalitet og samspill, og med erfaring fra 1.-divisjon og nedover håper vi å kunne ivareta et høyt engasjement i laget, hvor vi forsetter å ivareta et miljø som gjør at vi gleder oss til å komme på trening.
Laget har treningstilbud 1-2 ganger i uken.

Ta kontakt med oss via Facebook eller direkte med William Berg (williapb@gmail.com) eller Tiril Løkken (trella_89@hotmail.com) for mer informasjon og påmelding!

God sommer! ☀️

Hilsen oss i Sentrum VBK 🏐